Bescherming persoonsgegevens

Wanneer je iets bij ons bestelt, wil je dat jouw persoonsgegevens veilig zijn. Geen ongenode gasten die zien wat je bestelt, of erger nog: er moet jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Daarom doen we er alles aan om jouw privé-gegevens ook echt privé te houden.

’t Fiske slaat je persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. En daar blijven ze ook. We geven je informatie niet door aan derden voor commerciële doeleinden. Om je aankopen zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we wel eerst gegevens van je nodig.

Wat willen we van je weten?
Voor- en achternaam Wel zo netjes om je persoonlijk aan te spreken, je hebt immers niet voor niets een naam gekregen.
Adres en woonplaats Onze bezorgers vinden het fijn om jouw bestelde producten op het correcte adres af te kunnen geven.
Telefoonnummer We nemen graag contact met je op over je bestelling. We bellen nog even als er iets onduidelijk is, en we sturen één sms over de bezorgstatus. Soms bellen we na afloop om te vragen of alles goed is gegaan. Klanttevredenheid is bij ons het aller belangrijkste.
Betaalgegevens Om je order te kunnen betalen maken wij gebruik van een beveiligde betaalomgeving. Wanneer je met iDeal of een andere betaalmethode betaalt, worden je gegevens in onze administratie opgeslagen om de betaling aan jouw order te kunnen koppelen. Verder gebruiken we je bankrekeningnummer alleen wanneer je geld van ons terugkrijgt.

Wanneer je met creditcard betaalt, sturen we je creditcardgegevens vanuit onze beveiligde omgeving rechtstreeks naar Mollie. Zij voeren onze creditcardbetalingen uit. Hierbij krijgen we jouw creditcardgegevens niet te zien, Mollie vertelt ons alleen of je betaling is gelukt of niet.

IP-adres Normaal gesproken herken je iemand aan zijn gezicht of postuur, op internet gaat dat net iets anders en kijken we naar jouw IP-adres. We onthouden je voorkeuren en geven zo een passend advies. Door je IP-adres te onthouden, zorgen we meteen dat niemand anders gebruikmaakt van jouw persoonlijke login.
E-mailadres Je krijgt een e-mail over je bestelling, factuur en de producten die je bij ons koopt. We mailen je onze reactie wanneer jij ons jouw mening hebt laten weten. En aanbiedingen en nieuwsbrieven, die krijg je ook per e-mail. Ontvang je liever geen nieuwsbrieven en aanbiedingen meer? Uitschrijven kan altijd: onderaan iedere mailing kun jij je altijd uitschrijven.

Verder gebruiken we nog jouw gegevens voor de volgende onderdelen:

Klantenservice Je kunt met ons bellen, mailen, facebooken en chatten. Al jouw berichten worden opgeslagen in een ticket vorm zodat wij altijd de juiste informatie voor handen hebben om je verder te kunnen helpen.
Account In je ‘Mijn account’ staan jouw persoonlijke gegevens. Naam, aflever- en factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en inloggegevens. Handig, dan hoef je deze gegevens niet elke keer opnieuw in te voeren. We bewaren ook gegevens over je eerdere bestellingen. Dan kunnen we je sneller helpen.
Reviews Je kunt andere klanten helpen met jouw review. Door je ervaringen te delen, geef je anderen een nóg beter beeld van een product of dienst. We houden bij welke reviews je schrijft en je reviews worden opgeslagen bij een onafhankelijke partij die gespecialiseerd is in het verwerken van reviews.
Verbetering We doen alles voor een tevreden klant, maar we zien niet altijd of dat lukt. Misschien kon het eigenlijk veel beter. Om te checken of de missie is geslaagd, gebruiken we je gegevens. We benaderen je soms voor een klantonderzoek, een plaatsje in ons klantentestpanel of we vragen je fan te worden op onze verschillende kanalen. Verder willen we weten hoe de afhandeling van een klacht ging en wat je van onze nieuwsbrief vindt.
Advies op maat Je las het al: we denken graag met jouw mee. Daarom leren we je graag goed kennen. Als je onze shops bezoekt, ons liket op Facebook, of iets bij ons bestelt, onthouden we wat je nodig hebt. Wij doen het zoekwerk en helpen je met mooie aanbiedingen, bijvoorbeeld per mail. We gebruiken je gegevens ook om onze sites te verbeteren. En om nuttige advertenties te laten zien op bijvoorbeeld Facebook en Twitter.
Fraudepreventie Het liefst vertrouwen we alles en iedereen. Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan.

Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of verwijderen uit ons systeem? Geen probleem. Je kunt dit zelf doen via je ‘Mijn Account’, of je laat het ons weten per e-mail.